طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش «شیعه نیوز»، امارت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در بیانیه ای که بر روی سایت های هم جهت با خود آورده اعلام کرده است با تمام امکانات زوار عتبات مقدس شیعی را هدف قرار خواهند داد و سر آنها را خواهند برید.

عنوان این بیانیه "یزید رهبر ما و حسین [علیه السلام] دشمن ماست" است ، داعش در این بیانیه مدعی شده امام حسین (علیه السلام) بر علیه خلیفه بر حق مسلمین یزید! خروج نموده و هدف او شکستن صفوف مسلمانان بوده است! شیعیان از آن روز تا به حال با به جا آوردن مراسمی شرک آلود در محرم، عمل یزید در خاموش کردن فتنه میان مسلمانان را مورد انتقاد قرار می دهند؛ داعش مسئولیت شرعی ایستادن در برابر این شیعیان عزادار محرم و پیوستن آنها به امامشان حسین [علیه السلام] را بر عهده می گیرد.
داعش سپس اهل سنت را نیز از همراهی با شیعیان و شرکت در مراسم عزاداری حسین [علیه السلام] بر حذر می دارد و می گوید: مطمئن باشید سرنوشت شما هم با شیعیان در صورت شرکت در این مراسم تفاوتی ندارد و مادامی که همراه با شیعیان هستید توبه شما پذیرفته نیست! ؛ صادر کنندگان این بیانیه سپس به صورت علنی از پشتیبان مالی و فکری خود "آل سعود" می خواهد مانع از برگزاری مراسم عزاداری در سعودی شود.
داعش سپس در پایان به خیال خود شیعیان را تهدید می کند و می گوید: ما توهین به خلیفه مان یزید را تحمل نمی کنیم و از آنجایی که حسین [علیه السلام] و پیروانش دشمن یزید هستند، دشمن ما به حساب می آیند و هدف شرعی ما هستند.
همانگونه كه روايات شريف بيان مي دارند جنگ بزرگ ظهور ميان مردي از نسل يزيد(سفياني) و مردي از نسل امام حسين(ع) ( امام عصر(عج)) مي باشد و تحولات دوران كنوني به خوبي از تحقق اين حقيقت خبر مي دهد.
لشگريان اين مصاف اينك از هم جدا شده و بلكه روبروي هم قرار دارند ، از سويي سالهاست كه عاشقان و عزاداران امام حسين(ع) بر سر و سينه زنان در انتظار عاشوراي موعود هستند تا انتقام خون خدا را بگيرند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,

] [ 14:55 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه